Blogger templates

Aug 18, 2011

Hello Kitty Stamp Set

Dah lama tak tunjuk korang kan collection Hello Kitty saya dan Ariana.
Mentang-mentang sekarang ni tengah duduk kumpul barang-barang dapur, sampai si comel kiut Hello Kitty ni pun saya dah tak sempat nak survey-survey *kesian Hello Kitty, jangan nangis k. Nanti saya shopping awak banyak-banyak lagik*.

Hello Kitty Stamp Set atau nama saintifiknya pengecop tepek-tepek Hello Kitty saya beli dekat Jaya Jusco. Harga dia murah je RM24.90 (kalau tengah sale, bolehlah dapat diskaun lagik. Hehe). Saya ni jenis sayang dengan semua items yang saya kumpul jadi sorry korang, tak boleh nak buat demonstrasi sebab tak sampai hati nak bukak kotak ni. Tapi kalau korang nak cuba, korang boleh pergi beli sendiri. Hihi...


p/s: Tujuan beli sebab kiut. Boleh gitu? Hihi



0 Say (s):

Post a Comment

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)