Blogger templates

Jun 29, 2008

Restoran Rasamas, Sungai Buloh

27hb Jun 2008 aritu, kita org pegilah sarapan di Restoran Rasamas.
punyalah kitaorg puji betapa bestnya roti canai dkt sini, mamak pon blom tentu sdp mcm ni roti canainya. dahla lembut, kuah pon sedap & bla..bla..bla..
kira2nya licinla pinggan kitaorg tuh
tetiba tgh aku dok layan makan nasi lemak, hubby aku bersuara,"eish! mama nampak tak, apa yg papa nampak. tapi lebih baik mama tak pyh tgkla, nanti hilang selera." aik, musykil sekejap aku. apebendanya yg hubby aku cerita ni. aku pon tanyalah,"apa dia? bagitaulah." hubby aku cuma muncungkan mulut je dkt pinggan kuah roti canai tuh. euwww...ada ulat beluncas dalam pinggan tuh. patut pon sedap rasanya.

bila aku bgtau pekerja dkt situ, "cuba awak tgk apa dlm pinggan tu." dia org dgn selamba & mcm dialog template yg biasa kita dengar. "oo...minta maaf ye kak." itu aje...hai...siaplah restoren ko lps nih...dlm hati aku bercakap.

0 Say (s):

Post a Comment

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)