Blogger templates

Sep 12, 2008

Kidz Art 'N' Fun Zone

This is the first time Danish play in here. Selama ni, selalu juga singgah tempat ni tapi tak penah pon bagi Danish masuk . Lagipun sebagai mama yang consent sangat dengan safety anaknya, aku memang risau nak biarkan Danish play with the other kids yang brutal-brutal tu. Maklumlah anak mama ni comel (kecik..) orangnya. But for today (9th September 08~monday) secara kebetulan takde sorang pon budak dekat sini. So, kita orang bagilah peluang dekat Danish tuk' try masuk. Happy nya Danish toksah ceritalah, semua benda yang ada dekat dalam tu, semuanya dia cuba. Memang fun sangat. Dekat situ, ada slide yang tinggi bentuk boat, ada rat hole, ada seek n hide bentuk aquarium, ada tempat reading area, ada small house, ada tempat drawing activity dan macam-macam lagilah. Aku yang tengok Danish main pon ter'enjoy' sama.

Venue :

Kidz Art 'N' Fun Zone
2nd Floor, Ikano Power Center, Kota Damansara
Price :
RM 8.00/person

2 comments:

  1. uiks, danish yg terlebih enjoy ke daddy dia? *ihiks* eeeeee gewam tgk danish encem boy tu...

    *hugs* to danish and ariana!

    ReplyDelete
  2. rasp - daddynye mmg mcm tuh...ekeke

    eee..bila danish dan ariana nak jumpe sapphire nih (amboi nama manje glamor gitu) ahaks..

    ReplyDelete

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)