Blogger templates

Dec 7, 2009

Model ~ So Cute

{TANPA MODEL}
{BERSAMA MODEL : ARIENA}

Alolo... tanteknye Ariena *doter mama Ain*
Pakai baju sape buat tuh?? *ihik*

Thanks to Ain sebab puashati dengan baju yang aku buat nih...
*lalalala... customer suke, hati gumbira...*
Ikutkan Ain dah lame order dengan aku baju nih... kononnye nak buat present untuk besday anak dia bulan nih... tapi semalam Ain message aku dia kata, anak dia dah excited sangat pakai baju nih... tak sempat nak bagi time besday pon....

*wink2* ain buat order lagik dengan aku... tenkiu...

5 comments:

  1. alolololo comel nye..haha,

    budak2 zaman skang ni sume nak bergaya..

    ReplyDelete
  2. comel lote!
    and the baju pun sweet je :)

    ReplyDelete
  3. akak...

    errrmmm...errm.....

    tak mo ambik saya jadi model ker?

    hehhehe..mesti suwittt....

    saiz baju saya 42 yer kak....hahhahha

    ReplyDelete
  4. yeyen - a'ah kalah aunty taw.. ahaks..

    mamaelly - rajin thp gaban yang.. ekekeke..

    rasp - tenkiu sis..

    yanie - haha... takut muat sgt nnti yang...

    ReplyDelete

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)