Blogger templates

Jan 1, 2010

2 Lagik Hadiah Besday 2009

Wah... hari nih date 1st January 2010...
poomm... poomm...
sound effect mercun tak menjadi sket... ahaks...
Slalu kebanyakan orang masuk taun baru nak buat azam baru...
tapi pada aku plak... takyah tunggu taun baru pon memang hari-hari aku ade azam baru... hihi...
Semalam aku janji nak show-op 2 lagik besday present aku kan??
*wahhh... banyaknye present...*
haha... hubby aku memang cam gini... time besday... dia kate semua wish aku akan termakbul gitu...
*macam para-para gitu... ekekeke...*
walopun ikutkan wishlist aku tuh panjang bebeno sebenornye

Kat bawah nih... hadiah besday idaman kalbu aku... lame dah aku ngidam...
tapi slalu bile tengok pricenye macam tak syiok je aku nak rembat...
tapi maybe dah rezeki aku, tah cane aku dapat beli dengan rege RM 220.00 aje sedangkan price dia yang sebenornye ialah RM 1,200.00...
haha... beshkan??
cukup berbaloi-baloi....
Set mekap Estee Lauder original hokeh....

memang macam tak caye...
nak ke??
pegi survey kat Isetan yek... kalo offer dia ade lagik...

Box yang memuatkan semua mekap-mekap yang ku chentai...

Bile dah kuarkan box, akan menjumpai sebuah briefcase beso yang memuatkan semua mekap-mekap yang dichentai...
*wah... bole buat bisnes mak andam plak lepas nih... ekekkeke*

Taraa.... nihla dia mekapnye... ade 3 bijik lipstick, 2 biji lip gloss, 1 mascara, 2 brushes mekap, 15 colors eye shadow & 3 colors blusher...
jerit ramai-ramai... berbaloi-baloi...

Nih kasi close-up sket kaler-kaler yang ade... sangat earth gitu...
i likeeee....

haha... aku tau ade yang kebil-kebil bijik mata cam caya je tuh...
bio btol price dia... siyes...
*btol... abang tak tipu!!... uikss... dialog mane plak nih*

Okie... dan bawah nih 2nd present aku... nih kira present sidekick je nih...
nape panggil sidekick, sebab terpaksa beli...
gara-gara si gebu Ariana dah patahkan spec lame aku...
*sila tengok picit ini entry http://www.reenaonline.com/2009/11/cermin-mataku-lunyai.html untuk refresh memory*.. huhu...

Kali nih dah taknak pilih spec yang kaw-kaw dianye rege... sebab dah belajo dari pengalaman...
*chewahhh... haha*
budget beli below RM250.00
yang penting nampak "macam" mahal *macam tuh penting k... haha*
exclusive, sesuai digayakan dengan baju keje atau baju pegi jenjalan atau baju lepak-lepak kat umah...
*kat umah pon kena nampak bergaya gak ke?? tak dulikkss...*

Pattern lebih kurang macam yang lame tapi tebal sket dianye frame dari yang lame

ade 3 ketol diamond kat side dia... tantek kan?? nihla yang dikatakan 'macam' mahal... ekekekke...

So, tuhla dia hadiah besday aku untuk taun 2009, taun 2010 nih agak-agaknye bole dapat ape plak ek??.. hmmm... nampak gaya kena update wishlist baru nih... ekekkeke...
Okie kengkawan... nak pegi sarapan... prot dah lapo...
owh... dah ramai orang tanye aku rahsia kurus... nanti kite story k... muah...

6 comments:

  1. giler!!!

    ohh mcm ni kite pun nak jugak bgik list lah mcm kak reena..


    nisa-kopi cap televisyen

    ReplyDelete
  2. woww.
    jelesnye tgk org dewasa pyna hadiah.
    smua branded33333.
    nak jgak
    :DDD

    ReplyDelete
  3. reena...eppi belated bezday..eila pun ade set EL tu..tapi last year punya promotion..kotak kaler kuning..hehe....eila doakan reena dpt yg terbaik tuk thn ni ye...bertua dpt hubby belikan mekap..hehe

    ReplyDelete
  4. nisa - bg list tp tak dpt tak besh gak yang... haha...

    cik manis - kenala keje + kawen yang... besh...

    eila - yeke last yr ade promotion nih... *cane bole tak perasan nih* haha...bolela kite sesame berestee lauderkan yang...

    ReplyDelete
  5. reena......makeup set kita sropa laa *ahaks*
    jom main makeup makeup :D

    ReplyDelete
  6. Terima kasih atas maklumat menarik

    ReplyDelete

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)