Blogger templates

Aug 16, 2010

Sylvanian Families - Street Market Set

Hari ni sessi tayang-tayang collection Sylvanian Families yang baru aku beli demi menyahut seruan kerajaan supaya menghabiskan duit sempena Mega Sales bulan Ogos ni.
*Hehe~suka-suka hati je yek :P*
First of all kita tayang 1st box dulu.
*Hamboii~bunyi 1st box macam beli berdozen-dozen gitu ekekeke*
Set ni nama dia: Street Market Set.
Walaupun nama dia Street Market atau nama kurang glamor yang dipopularkan di Malaysia ialah Pasar Lambak mahupun Pasar Malam.Korang jangan risau, ianya tidak menjual benda-benda hanyir seperti Ikan, Udang atau pun Ayam.Yang ada dekat Pasar Malam ni ialah Waffle Cute yang dibalut comel. Bila beli kompom sayang nak gigit Waffle tu. Dan Toys yang biasanya dijual di Pasar Malam bagi tujuan mengumpan si kecik supaya menjerit-jerit membuat bising agar impian memilikinya akan terlaksana.
*sigh~sabar ajelah*


p/s : tengok pic yang aku tepek ni, ada terasa macam nak pergi Pasar Ramadhan tak? tihihi~

0 Say (s):

Post a Comment

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)