Blogger templates

Apr 22, 2012

Ribbet Replace Picnik / Ribbet Ganti Picnik

Sambungan daripada entry semalam http://www.reenaonline.com/2012/04/picnik-photoscape-senarai-photo-editor.html dan kisah penutupan online photo editing Picnik (yang best tu!) Rupa-rupanya ada satu website iaitu Ribbet.com bila-bila masa daripada sekarang akan melancarkan photo editing yang seakan-akan sama dengan Picnik (uikss... pelik jugak ni tak kena saman ke buat macam ni? Sebagai pengguna, mana yang best i ikut je, yang tak best tu, i tak layan lah... Hehehe...) Jadi untuk korang yang nak tahu, bilakah hari dan waktu pelancarannya. Korang pergi ke sini ---> http://www.ribbet.com/ dan masukkan alamat emel korang. Kemungkinan jugak, korang merupakan antara salah seorang yang berjaya memenangi 1 daripada 100 keahlian Ribbet Premium selama setahun. Jadi, apa lagik... cepat bertindak segera! (weee...)

I dah daftar dah!!

Picnik tutup, Ribbet yang muncul

p/s : I rasa Picnik mesti menyesal tutup kan? Tulah, lain kali buat keputusan fikir dahulu (eceh!) Tah-tah dah berjuta duit Picnik dapat daripada Google+ (hmmphh... )

6 comments:

  1. Yeyyyyy! Boleh explore ribbet ni, kalau besttt boleh guna :)

    ReplyDelete
  2. nak cuba lah...mana tahu lagi menarik dari photoscape

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah, kita pun tak sabar nak tunggu bila Ribbet ni release :)

      Delete

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)