Blogger templates

Sep 8, 2008

Used Branded IKEA Item Shop

Office-mate aku ada introduce satu kedai dekat Desa Pandan ni yang jual barang-barang IKEA second-hand (as-is basis). Dan kebanyakan barang-barang yang ada dekat situ datangnya dari IKEA Singapore. Actually dah lama office-mate aku inform pasal kedai ni, since last year lagik tapi masalahnya sampai sekarang aku tak pernah lagik sempat nak jenguk kedai tu. Selain daripada pergi ke sana untuk tengok-tengok barang, kita jugak boleh browse dekat internet. Tapi yang peliknya, aku tengok website kedai ni macam dah takde lagik dekat dalam internet so aku tak sure samada wujud lagi ke tidak kedai ni sebenarnya. Cane pon, ada tak dikalangan korang yang pernah pergi/dengar pasal kedai ni? Nilah alamat kedai yang aku cakap tu :

BigBenJunktion
Block A3.0.3
Desa Pandan
55100 Kuala Lumpur

2 comments:

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)