Blogger templates

Nov 15, 2008

Amazing Race Asia - Season 3


Korang suka tak tengok Amazing Race Asia?
Aku boleh dikatakan antara beribu peminat setia Amazing Race nih.
Dan so far tak penah miss lagik tengok... cayalah kan?? *ahaks*
Lagik syiok tengok bile group Malaysia boley sampai ke final.
Bangga gilerrr... aku rase,
yea... Malaysia boley!
Actually aku tak expect langsung Ida Nerina & Tania yang ke final. From the beginning aku mati-mati ingat group Henry & Benny. Rupa-rupanya aku dah tersilap.
Tapikan suka lerrr tengok Ida & Tanya tuh,
cool aje memanjang *macam aku....ihiks*, tak penah pon gadoh-gadoh.
Aku ingatkan dia owang nih jenis yang cam lemah gituw,
yela... sowang actress, sowang lagik heirness
mestila nak kena jaga status.
Anyway, gud luck for both of you....

Eee... tak sabo nak tengok ARA finally.
Kowang agak-agak antara 3 groups tuh sape yang leh jadi JUARA?
Kalau aku... kompomlah pilih 1st-Malaysian Group, 2nd-Philiphine Group *tak bape suke kat group nih tapi dia owang nih unpredictable tetiba jek bole cantas group lain* & 3rd-Hong Kong Group....
Jom...kite teka-teka...

7 comments:

  1. manis pn suke grup ida n tanya 2..
    =D
    tp dh lme x tgk ni since exam..
    cuti ni nk tgk siaran ulangan..
    hehe

    ReplyDelete
  2. hiksss..
    kita tak penah tgk..
    hehehe..seminggu boleh kira brapa kali ngadap TV..
    skang ni byk men donlod..simpan byk2x then tgk..hiksss..
    gila pemalas kan saya nie...

    ReplyDelete
  3. malu nye...season 3 ni ell tk tengok langsung. tk tau pn hari n masa nye...

    ReplyDelete
  4. salam salam
    ty kak reena sbb sudi drop by dkt bloggies sy ngeee>.<
    btw akaknye bb tomei ar..
    pinjam bule :">

    ReplyDelete
  5. i pun sure tak miss nye... cam tak caya kan I&T nie ke finals..gud luck to them! nak gak malaysia menang this season!

    ReplyDelete

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)