Blogger templates

May 10, 2008

IKEA

IKEA adalah salah satu tempat favourite saya. dari sebelum kahwin sampai sekarang ni, saya memang suka sangat melepak  di situ.  sekiranya tidak membeli sekalipun, saya menyukai interior designnye yang selalu memberi idea untuk saya menghias rumah sendiri. nasib baiklah saya mempunyai suami yang cukup sporting & mempunyai minat yang sama, so dia tak pernah menghalang untuk ke sana (walaupun dah 3 hari berturut-turut kita orang dah ke sana). anak saya cukup happy kalau berada di sana. penatlah kami mengejar dia ke sana ke mari. so far perabot di rumah nearly 100% semuanya dari ikea. kadang-kadang ada juga barang-barang yang tertentu bukan dari ikea (we're bought before married) sanggup kami sedekah dekat orang lain. hehe...fanatikkan?? bukan apa, banyak barang-barang di ikea ni yang save space, very useful & multi-purpose. maklumlah rumah kalau ada budak kecil, tahu-tahu ajelah...rumah besar pun boleh jadi sempit dengan barang-barang mainan dia. so, di sini ada saya attachkan brochure ikea untuk tatapan anda semua...

0 Say (s):

Post a Comment

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)