Blogger templates

Jun 3, 2008

Dengan RM 9.90 Boleh Jimatkan Minyak??

Harga minyak memang membebankan kita. kadang-kadang aku dgn suami selalu merungut sebab setiap 3 hari sekali minyak kereta dah habis dalam tangki. peruntukan belanja untuk minyak kereta dari RM250 dah jadi RM 400 sebulan, tah2 lebih dari ni. maklum ajelah perjalanan dari rumah (sungai buloh) nak ke pejabat (jln. sultan ismail, KL) pergi & balik lebih kurang 97km. tu belum dikira lagik tersangkut dlm jammed. so, satu hari tuh, suami aku try lah produk My Green Oil ni, mula2 aku pun mcm tak yakin jgk dgn produk ni. phm2 ajela perempuan bukannya tahu sgt psl bab2 kereta ni. tapi aku ni bukanlah jenis org yg suka jump to the conclusion. aku ckp dgn suami aku,"kalo papa rasa ok, cubalah dulu. harganya pun RM9.90 je." bila dah start guna produk ni, apa yg aku perasan kita orang dpt jimatkan minyak daripada 3hari sekali isi minyak dah jadi 5hari sekali je. pulak tu untuk satu botol minyak My Green Oil tu boleh digunakan 2 kali, maksudnya separuh botol minyak My Green Oil untuk sekali pengisian minyak sahaja. sekarang dah lebih 3 bulan kami gunakan produk ni, so far so good. bukanlah maksud nak promote lebih2 produk ni tapi kalo ade produk yang bagus untuk sharing dgn korang apa salahnya. apa2 hal boleh contact suami aku di 017-2347784 (ikhwan) kalo nak tau lbh detail psl minyak My Green Oil ni, tak pun korang boleh go through website ni http://greenoil.webs.com/ . selamat berjimat dengan My Green Oil....

0 Say (s):

Post a Comment

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)