Blogger templates

Aug 18, 2008

Baby oh...Baby

Malam tadi, start pukul 1:00 am hingga 3:00 am aku pass tugas menjaga baby Ariana pada hubby aku. Oklah tu kan, hubby aku dah dapat banyak tenaga sebab dia dah tertido dari pukul 9:00 pm lagi. So kiranya take turn lah, aku pun nak rest jugak. Barulah hubby aku terasa kepayahan yang aku handle tiap-tiap hari selama 24jam sehari. Walaupun nampak macam senang je jaga baby ni. Konon-kononnya kalau baby menangis, sumbat je susu gerenti dia tidur balik tapi baby ni ada macam-macam ragam. Kalau dia panas/sejuk sangat pun dia menangis, kalau dia sakit perut pun menangis, kalau dia terkencing/terbuang stool pun dia nangis, kalau ada orang ganggu tidur dia pun dia nangis, kadang-kadang tanpa sebab pun dia nangis.

Aku dengar juga ada nada-nada kelam-kabut ditambah dengan si abang yang dah terjaga gara-gara adiknya menangis. Kesian dekat hubby aku sebenarnya tapi aku sengaja berdiam-diri sebab nak tengok hubby aku boleh handle or not that situation. Sekurang-kurangnya dia merasa macam mana yang aku rasa. Kira oklah tu kan, baru 3 jam aku bagi handle cuba satu hari suntuk, hubby aku sanggup ke tidak.

0 Say (s):

Post a Comment

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)