Blogger templates

Aug 22, 2008

Kreativ Blogger Award

Sebenarnya sejak ber'blog nih barulah aku tahu pasal 'award'lah, 'tag'lah dan macam-macam lagi (hehe...kesiankan aku - kolot tol. Maklumlah busy sangat dengan kerja dan life sampai tak sempat nak join dunia lain) Macam mana pun dari aku suka-suka buat blog, sekarang ni jadi bertambah-tambah suka pulak. Sebabnya, aku dapat ramai kawan-kawan tak kiralah dari mana-mana tempat sekali pun. Kalau nak tahu, aku ni memang suka sangat berkawan especially bila dapat kawan yang boleh sharing macam-macam dengan kita. Kadang-kadang bila kawan tu perahsia sangat pun kita boring jugak. Sikit-sikit bila tanya, rahsia, kau beli dekat mana benda ni, rahsia, apa resepi lauk yang kau masak ni pun rahsia. Asyik rahsia aje, duduk ajelah dalam bilik, kunci pintu rapat-rapat tak payah keluar mana-mana. Kan ke senang... hati aku pun tak sakit (eh... eh... sape yang aku marah ni. Tetiba emosi ler pulak... ekeke).


Aku dapat award ni dari WhiteTulip - WhiteTulip thanks a lot for your award k, terharu gitu macam menang anugerah hot celebrity aje. ekeke. Semoga kita akan jadi besfren cyber forever and ever then mana tahu one day boleh spend time together kan?

Menurut kata WhiteTulip lagik, aku kenalah buat macam ni :-

It has been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on her blog - ok, dah buat dah...

2. Put a link to the person you got the award from - pun dah buat...

3. Nominate 5 blogs - ehemm.. aku nak bagi dekat semua orang yang sudi melawat blog aku ni dan teristimewa antaranya ialah 1. may 2. sue-aleen 3. juice 4. cikliah 5. putri77

4. Put links to the blogs - dah settle dah, cuba click dekat nama dia orang tu...

5. Leave a message for your nominees - semoga ceria, bahagia dan gembira melalui hari-hari yang seterusnya



4 comments:

- Terima kasih sebab sudi baca bebelan i
- Semua komen akan diluluskan oleh Cikgu Beso sebelum dipublish.
- I sedaya-upaya akan jawab semua komen / pertanyaan korang (walaupun kadang-kadang tu lambat) takde seksateri lah katakan :P
- Untuk kawan-kawan yang selalu jenguk i, korang memang kawan yang baik! :')
- Untuk Anonymous, it is nice if you can leave your NAME :) Thanks!

“ORANG YANG TIDAK SUKA MENGHORMATI ORANG LAIN, ADALAH ORANG YANG TIDAK TERHORMAT. ORANG YANG DIHINAKAN ITU BELUM TENTU DIA AKAN HINA ATAU TIDAK, TETAPI PERBUATAN MENGHINAKAN ORANG ITU SUDAH MENJADI BUKTI ATAS KEHINAAN DIRI KITA SENDIRI.” (HAMKA)